Blog
Pytania krytyczne
Jaka jest teza?
Jakie przesłanki przemawiają za tezą?
Czy jakieś słowa są wieloznaczne?
Jakie są założenia dotyczące wartości?
Jakie są założenia opisowe?
Czy rozumowanie zawiera jakiś błąd?
Jak uzasadniamy przekonania o świecie?
Intuicja
Badania naukowe
Obserwacja
Odwołanie się do autorytetu
Własne doświadczenie
Świadectwa i rekomendacje innych
Studium przypadku
Analogia
Miniwprowadzenie
Język i znaczenie
Logika i argumentacja
Myślenie naukowe
Wartości i podejmowanie decyzji
Całość w pdf-ie
Linki
O autorze
Blog
Pytania krytyczne
Jaka jest teza?
Jakie przesłanki przemawiają za tezą?
Czy jakieś słowa są wieloznaczne?
Jakie są założenia dotyczące wartości?
Jakie są założenia opisowe?
Czy rozumowanie zawiera jakiś błąd?
Jak uzasadniamy przekonania o świecie?
Intuicja
Badania naukowe
Obserwacja
Odwołanie się do autorytetu
Własne doświadczenie
Świadectwa i rekomendacje innych
Studium przypadku
Analogia
Miniwprowadzenie
Język i znaczenie
Logika i argumentacja
Myślenie naukowe
Wartości i podejmowanie decyzji
Całość w pdf-ie
Linki
O autorze
Linki
Critical Thinking Web
Erystyka na co dzień (blog Krzysztofa Wieczorka)
Strona o logice praktycznej, chwytach erystycznych, błędach i manipulacji.
Gavagai.pl
James Randi Educational Foundation
Krótki kurs krytycznego myślenia — wywiad z prof. Jackiem Hołówką
Lectorium prof. Witolda Marciszewskiego
Logika kliniczna (blog Krzysztofa Szymanka)
Logika u podstaw (strona Romana Mazura)
Polska klasyka naukowa i techniczna w sieci (kategoria: Logika)
Strona prof. Adama Groblera
Strona prof. Wojciecha Sadego
Strona Zakładu Logiki Stosowanej
UAM
The Critical Thinker Academy
The Critical Thinking Community
Contact Us
We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.
Not readable? Change text.
I consent to Myślenie krytyczne collecting my details through this form.
Wyślij
This website uses cookies
Strona używa plików cookies. Korzystając z niej, godzisz się na zapisywanie ich w swojej przeglądarce.
Akceptuję
Reject
Privacy & Cookies Policy